24pay - Date private

DECLARAȚIA DE UTILIZARE A DATELOR CU CARACTER PERSONAL

1 SCOPUL PREZENTEI DECLARAȚII DE CONFIDENȚIALITATE

1.1 Această declarație privind confidențialitatea are scopul de a vă oferi informații despre modul în care PTP ONLINE S.R.L., o societate cu răspundere limitată, cu sediul în București, sector 2, Str. Măgura Vulturului nr. 73, parter, persoană juridică română, înregistrată în Registrul Comerțului sub nr. J40 / 11776/2014, CUI 33681600, tel.: 021.250.35.77, fax 021.250.35.87 și e-mail office@24pay.ro ("PTP Online") colectează datele dvs. personale prin utilizarea de către dvs. a aplicației 24Pay ("Aplicația"), inclusiv orice date pe care le puteți furniza prin intermediul acestei aplicații atunci când vă înscrieți la newsletterul nostru, cumpărați un serviciu sau căutați o estimare a timpului de sosire în stație a unui mijloc de transport.
1.2 Această Aplicație nu este destinată minorilor și nu colectăm cu bună știință date referitoare la copii.
1.3 Este important să citiți această declarație de confidențialitate împreună cu orice altă notificare de confidențialitate sau o notificare de procesare pe care o putem furniza în anumite ocazii când colectăm sau preluăm date dumneavoastră personale, astfel încât să știți cum și de ce folosim datele dvs. Această declarație de confidențialitate completează celelalte notificări și nu intenționează să le elimine.

2 OPERATORUL

2.1 PTP ONLINE S.R.L., o societate cu răspundere limitată, cu sediul în Bucureşti, sectorul 2, Str. Măgura Vulturului nr. 73, parter, persoană juridică română, înregistrată în Registrul Comerțului sub nr. J40/11776/2014, CUI 33681600, tel.: 021.250.35.77, fax 021.250.35.87 și e-mail office@24pay.ro (denumită în continuare „PTP Online”, “noi” sau “noastră”) este operatorul și persoana responsabilă pentru datele dumneavoastră cu character personal colectate prin intermediul aplicației.
2.2 Am desemnat un responsabil de protecția datelor (DPO) care este responsabil de supravegherea solicitărilor legate de această notificare. Dacă aveți întrebări cu privire la această notificare, inclusiv orice solicitare de a vă exercita drepturile legale, contactați DPO folosind detaliile de contact prezentate mai jos.

3 DETALII DE CONTACT

Detaliile noastre de contact sunt:
Numele complet al persoanei juridice: SC PTP ONLINE SRL
Adresa de email Data protection officer: dpo@24pay.ro
Adresa poștală: București, Sector 2, Strada Măgura Vulturului, Nr. 73
Tel: 0721.10.24.24
Plângeri referitoare la prelucrarea datelor cu caracter personal pot fi adresate Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal. Cu toate acestea, apreciem șansa de a ne ocupa de preocupările dvs. înainte de a vă adresa la ANSPDCP vă rugăm să ne contactați în primă instanță.

4 MODIFICĂRI ALE NOTIFICĂRII REFERITOARE LA DATELE CU CARACTER PERSONAL ȘI OBLIGAȚIA DVS. DE INFORMARE

4.1 Această versiune a fost actualizată ultima dată la 23.05.018, iar versiunile anterioare sunt arhivate aici www.24pay.ro/arhiva.html SAU pot fi obținute contactând-ne.
4.2 Legea privind protecția datelor din România se va schimba la 25 mai 2018, prin introducerea Regulamentului general privind protecția datelor ("GDPR"). Deși această notificare privind obligațiile de protecție a datelor cu caracter presonal stabilește majoritatea drepturilor dvs. în conformitate cu noile prevederi, este posibil să nu putem raspunde încă la unele dintre solicitările dvs. (de exemplu, transferul datelor dvs. personale) până în mai 2018, deoarece încă lucrăm pentru ca sistemele noastre să fie pregătite pentru unele dintre aceste modificări. Este important ca datele personale pe care le deținem să fie corecte și reale. Astfel vă rugăm să ne informați dacă datele dvs. personale se modifică în timpul relației cu noi.

5 DATELE PE CARE LE COLECTĂM DESPRE DUMNEAVOASTRĂ

5.1 Datele personale sau informațiile personale înseamnă orice informație despre o persoană prin intermediul cărora o astfel de persoană poate fi identificată. Datele cu character personal nu includ informații în care identitatea a fost eliminată (date anonime).
5.2 Este posibil să colectăm, să folosim, să stocăm și să transferăm diferite tipuri de date personale despre dvs. pe care le-am grupat după cum urmează:
(a) Datele de identificare includ: numele de utilizator, numărul de telefon sau identificatorul similar.
(b) Datele de contact includ adresa de e-mail și numărul de telefon.
(c) Datele financiare includ detaliile cardurilor bancare, respectiv ultimele patru cifre ale cardului bancar și data de expirare.
(d) Datele de tranzacționare includ detalii despre plățile dvs. și alte detalii despre produsele și serviciile pe care le-ați achiziționat de la noi.
(e) Datele tehnice includ adresa IP, datele dvs. de conectare, tipul și versiunea sistemului de operare, fusul orar și prezența altor tehnologii pe dispozitivele pe care le utilizați în accesarea Aplicației, inclusiv geolocalizarea dumneavoastră.
(f) Datele profilului includ numele de utilizator și parola dvs., achizițiile sau comenzile efectuate de dvs., interesele, preferințele dumneavoastră, feedbackul și reclamațiile transmise și răspunsurile la chestionarele completate în cadrul Aplicației.
(g) Datele de utilizare includ informații despre modul în care utilizați Aplicația și serviciile noastre.
(h) Datele de marketing și de comunicații includ preferințele dvs. în primirea comunicărilor de marketing de la noi și de la partenerii noștri și preferințele dvs. de comunicare.
5.3 De asemenea, colectăm, folosim și partajăm date agregate, cum ar fi date statistice sau demografice, în orice scop. Datele agregate pot fi obținute din prelucrarea datelelor dvs. personale, dar nu sunt considerate date cu caracter personal în sensul legii, deoarece aceste date nu vă dezvăluie în mod direct sau indirect identitatea. De exemplu, putem cumula datele dvs. de utilizare pentru a calcula procentajul de utilizatori care accesează o caracteristică specifică a Aplicației. Cu toate acestea, dacă combinăm sau conectăm datele agregate cu datele dvs. personale, astfel încât acestea să vă poată identifica direct sau indirect, vom trata datele combinate ca date personale care vor fi utilizate în conformitate cu această notificare.
5.4 Nu colectăm nicio categorie specială de date cu caracter personal (aceasta include detalii despre rasa sau etnia dvs., credințele religioase sau filosofice, viața sexuală, orientarea sexuală, opiniile politice, calitatea de membru al sindicatelor, informații despre sănătatea dumneavoastră și datele biometrice și genetice, cu exceptia amprentei pentru autentificare, caz în care consimțământul dumneavoastră va fi solicitat în mod expres pentru utilizarea acestor date cu caracter personal). De asemenea, nu colectăm nicio informație despre condamnări penale sau infracțiuni.

6 CE SE ÎNTÂMPLĂ DACĂ NU NE FURNIZAȚI DATELE CU CARACTER PERSONAL

În cazul în care trebuie să colectăm date cu caracter personal prin efectul legii sau în condițiile unui contract pe care îl avem cu dvs. și nu reușiți să furnizați aceste date atunci când vi se solicită, este posibil să nu putem executa contractul pe care îl avem sau pe care încercăm să-l încheiem (de exemplu, pentru a vă furniza anumite servicii). În acest caz, este posibil să fie necesar să anulăm furnizarea vreunui serviciu pe care îl achiziționați de la noi, dar vă vom anunța dacă este cazul în acel moment.

7 CUM SUNT COLECTATE DATELE CU CARACTER PERSONAL?

Utilizăm metode diferite pentru a colecta date despre dvs., inclusiv prin:
(a) Interacțiune directă. Ne puteți furniza datele dvs. de identitate, de contact și date financiare prin completarea formularelor sau prin corespondența cu noi prin poștă, telefon, email sau altfel. Acestea includ date cu caracter personal pe care le furnizați atunci când:
(i) aplicați pentru produsele sau serviciile noastre;
(ii) creați un cont în cadrul Aplicației;
(iii) vă abonați la serviciile sau publicațiile noastre;
(iv) solicitați comunicări de marketing; sau
(v) ne trimiteți feedback sau plângeri.
(b) Tehnologii automatizate sau interacțiuni. Pe măsură ce interacționați cu Aplicația, este posibil să colectăm automat date tehnice despre echipamentul dvs., acțiunile și preferințele de achiziție.
(c) Terțe părți sau surse disponibile publicului. Este posibil să primim date personale despre dvs. de la diverse terțe părți și surse publice, după cum se arată mai jos:
(i) Date tehnice de la următoarele entități:
• furnizori de servicii de analiză [cum ar fi Google cu sediul în afara UE];
(ii) Date de contact, financiare și de tranzacții de la furnizorii de servicii tehnice, de plată

8 CUM VĂ UTILIZĂM DATELE CU CARACTER PERSONAL

8.1 Vom folosi datele dvs. cu caracter personal doar atunci când legea ne va permite acest lucru. Cel mai frecvent, vom folosi datele dvs. cu caracter personal în următoarele situații:
• În cazul în care trebuie să îndeplinim contractul pe care urmează să-l încheiem sau pe care l-am încheiat cu dvs.
• În cazul în care este necesar pentru interesele noastre legitime (sau cele ale unei terțe părți) și interesele și drepturile dvs. fundamentale nu depășesc aceste interese.
• În cazul în care trebuie să respectăm o obligație legală sau de reglementare.
8.2 În general, nu ne bazăm pe consimțământ ca bază juridică pentru prelucrarea datelor dvs. personale decât în legătură cu transmiterea de către dvs. a unor comunicări directe de marketing direct către dvs. prin e-mail sau prin mesaje text. Aveți dreptul să vă retrageți consimțământul dvs. de marketing în orice moment prin Contactarea noastră la datele de contact [ ].

9 SCOPURI PENTRU CARE VOM UTILIZA DATELE CU CARACTER PERSONAL

9.1 Am prezentat mai jos, într-un format de tabel, o descriere a tuturor modurilor în care intenționăm să folosim datele dvs. personale și temeiurile juridice pe care ne bazăm pentru a face acest lucru. De asemenea, am identificat care sunt interesele noastre legitime acolo unde este cazul.
9.2 Rețineți că putem procesa datele dvs. personale pentru mai mult de un motiv legal în funcție de scopul specific pentru care folosim datele dvs. Vă rugăm să ne contactați dacă aveți nevoie de detalii suplimentare cu privire la temeiurile juridice specifice pe care ne bazăm pentru a procesa datele dvs. personale în cazul în care în tabelul de mai jos sunt prezentate mai multe motive.

Scop/ActivitateTipul datelorBaza legala pentru prelucrare, inclusiv baza de interes legitim
Pentru a va inregistra ca un nou utilizator al Aplicației(a) identitate
(b) contact
Executarea contractului incheiat cu dumneavoastra
Procesarea si livrarea comenzilor:
(a) managementul platilor, preturilor si costurilor
(b) colectarea sumelor datorate noua
(a) Identitate
(b) Contact
(c) Financiare
(d) Tranzactii
(e) Marketing si comunicari de marketing
(f) Tehnic
(a) Executarea contractului incheiat cu dumneavoastra
(b) Necesar pentru interesul dumneavoastra legitim
Pentru a gestiona relatia noastra cu dvs., care va include:
(a) Notificarea dvs. despre modificarile aduse termenilor sau politicii noastre de confidentialitate
(b) solicitarile de a lasa un feedback sau de a raspunde la un studiu
(a) Identitate
(b) Contact
(c) Financiare
(d) Tranzactii
(e) Marketing si comunicari de marketing
(a) Executarea contractului incheiat cu dumneavoastra
(b) Necesitatea respectarii unor obligatii legale
(c) Necesar pentru interesele noastre legitime (pentru a ne actualiza înregistrarile si pentru a studia modul în care clientii utilizeaza produsele / serviciile noastre)
Pentru a gestiona si a proteja societatea si Aplicatia noastra (inclusiv depanare, analiza de date, testare, întretinere de sistem, suport, raportare si gazduire de date)(a) Identitate
(b) Contact
(c) Tehnic
(a) Necesara pentru interesele noastre legitime (pentru conducerea afacerii noastre, furnizarea de servicii de administrare si servicii IT, securitatea retelelor, prevenirea fraudei si în contextul unei reorganizari de afaceri sau al unui exercitiu de restructurare a grupului)
(b) Necesitatea respectarii unor obligatii legale
Pentru a va oferi continut si anunturi relevante in cadrul Aplicatiei si pentru a masura sau a întelege eficacitatea anunturilor promotionale pe care le oferim(a) Identitate
(b) Contact
(c) Profile
(d) Utilizare
(e) Marketing and Communications
(f) Tehnic
Necesară pentru interesele noastre legitime (pentru a studia modul în care clienții utilizează produsele / serviciile noastre, pentru a le dezvolta, pentru a ne dezvolta afacerea și pentru a ne informa strategia de marketing)
Pentru a utiliza analizele de date pentru a îmbunatati Aplicatia noastra, produsele / serviciile, marketingul, relatiile cu clientii si experienta de utilizare in general(a) Tehnic
(b) Utilizare
Necesara pentru interesele noastre legitime (pentru a defini tipurile de clienti pentru produsele si serviciile noastre, pentru a ne actualiza Aplicatia, pentru a ne dezvolta afacerea si pentru a ne informa in legatura cu strategia de marketing)
Pentru a va oferi sugestii si recomandari despre bunuri sau servicii care ar putea fi de interes pentru dvs.(a) Identitate
(b) Contact
(c) Tehnic
(d) Utilizare
(e) Profil
Necesar pentru interesele noastre legitime (pentru a ne dezvolta produsele / serviciile si pentru a ne dezvolta afacerea)

10 OFERTE PROMOȚIONALE DIN PARTEA NOASTRĂ

Putem folosi identitatea, datele de contact, datele tehnice, datele de utilizare și profil pentru a ne putea forma o imagine asupra a ceea ce credem că ați dori sau aveți nevoie, sau ce v-ar putea interesa. Astfel putem decide ce produse, servicii și oferte pot fi relevante pentru dvs. (numim această modalitate marketing).
Veți primi informații de marketing de la noi, dacă ați solicitat informații sau ați achiziționat [bunuri sau servicii] de la noi [sau dacă ne-ați furnizat datele dvs. atunci când ați participat la un concurs sau v-ați înregistrat pentru o promoție] și, în orice caz, nu ați optat pentru a primi aceste informații de marketing.

11 MARKETING PENTRU TERȚE PĂRȚI

Vom solicita consimțământul dvs. expres înainte de a transfera datele dumneavoastră personale cu orice societate din afara PTP Online SRL în scopuri de marketing.

12 DREPTUL DE OPȚIUNE

Ne puteți cere oricând nouă sau părților terțe, în orice moment să încetăm a vă mai trimite mesaje de marketing [prin conectarea în aplicație și bifarea sau debifarea casetelor relevante pentru a vă ajusta preferințele de marketing sau urmând link-urile de renunțare la orice mesaj de marketing trimis către dvs. sau] prin Contactarea noastră directă.

13 MODIFICAREA SCOPULUI PROCESĂRII

13.1 Vom utiliza datele dvs. personale numai în scopurile pentru care le-am colectat și pentru care am obținut deja consimțământul dumneavoastră, cu excepția cazului în care considerăm în mod rezonabil că trebuie să le utilizăm pentru un alt motiv și că acest motiv este compatibil cu scopul inițial. Dacă doriți să primiți o explicație cu privire la modul în care prelucrarea pentru noul scop este compatibilă cu scopul original, vă rugăm să ne contactați.
13.2 Dacă trebuie să folosim datele dvs. personale în scopuri care nu au legătură cu scopul inițial, vă vom anunța și vă vom informa în legătură cu normele legale care ne permit să facem acest lucru.
13.3 Vă rugăm să rețineți că vă putem prelucra datele dvs. personale fără știrea sau acordul dvs., în conformitate cu regulile de mai sus, în cazul în care acest lucru este solicitat prin lege.

14 TRANSFERUL DATELOR CU CARACTER PERSONAL

14.1 Este posibil să transferăm datele dvs. cu caracter personal și către persoanele prezentate mai jos, în scopul stabilit în tabelul de la punctul 4 de mai sus.
• către alte societăți din grupul PTP Online SRL care acționează ca operatori sau procesatori comuni și care au sediul în Uniunea Europeană și furnizează servicii de administrare a sistemelor IT și de gestionare a sistemelor și realizează rapoartele specifice din cadrul Aplicației
• către furnizori de servicii [care acționează ca procesatori] care au sediul în Uniunea Europeană și care furnizează [servicii de administrare a informațiilor și sistemelor IT].
• Consultanți [care acționează ca prelucrători sau controlori comuni], inclusiv avocați, bancheri, auditori și asigurători localizați în Uniunea Europeană care oferă [consultanță, servicii bancare, juridice, de asigurări și contabilitate].
• ANAF, autorităților de reglementare și altor autorități [care acționează ca prelucrători sau controlori comuni de date] bazați pe [în Regatul Unit] [care solicită raportarea activităților de prelucrare în anumite circumstanțe].
• Terțe părți cum ar fi [Banca Transilvania SA, Romcard SA, de inclus datele regiilor autonome către care se transmit datele precum adresa de e-mail și nr. de telefon].
• Terțe părți la care putem alege să vindem, să transferăm sau să transferăm părți ale afacerii noastre sau ale activelor noastre. Alternativ, putem căuta să achiziționăm alte afaceri. Dacă se întâmplă o modificare în ceea ce privește societatea noastră, atunci noii proprietari pot folosi datele dvs. personale în același mod precum cel descris în această notificare de confidențialitate.
14.2 Solicităm tuturor terților să respecte securitatea datelor dvs. personale și să le trateze în conformitate cu legea. Nu permitem furnizorilor noștri de servicii să utilizeze datele dvs. personale în scopuri proprii și le permitem să vă proceseze datele personale doar în scopuri specificate și în conformitate cu instrucțiunile noastre și consimțământul dumneavoastră.

15 TRANSFERURI INTERNAȚIONALE

Nu vă transferăm datele cu caracter personal în afara Spațiului Economic European (SEE).

16 SECURITATEA DATELOR

Am implementat măsuri de securitate adecvate pentru a preveni pierderea accidentală a datelor dvs. personale, utilizarea sau accesarea neautorizată, modificarea sau dezvăluirea datelor dvs. personale. În plus, limităm accesul la datele dvs. doar pentru acele persoane, angajați, agenți, contractori și alte terțe părți care au nevoie de a le cunoaște în mod expres pentru desfășurarea activității în cadrul PTP Online SRL. Ei vor procesa numai datele dvs. personale conform instrucțiunilor noastre și vor face obiectul unei obligații de confidențialitate.
Am instituit proceduri pentru a face față posibilelor încălcări ale datelor cu caracter personal și vă vom informa și pe dvs. și pe orice autoritate de reglementare relevantă despre orice încălcare a confidențialității datelor dumneavoastră cu caracter personal în cazul în care suntem obligați din punct de vedere legal să procedăm astfel.

17 PENTRU CÂT TIMP SUNT DATELE MELE PERSONALE FOLOSITE?

17.1 Vom păstra datele dvs. personale atâta timp cât este necesar pentru a îndeplini scopurile pentru care le-am colectat, inclusiv în scopul satisfacerii oricăror cerințe legale, contabile sau de raportare.
17.2 Pentru a determina perioada de păstrare adecvată pentru datele cu caracter personal, luăm în considerare valoarea, natura și sensibilitatea datelor personale, riscul potențial de vătămare cauzat de utilizarea neautorizată sau divulgarea datelor dvs. personale, scopurile pentru care procesăm datele dvs. personale și putem atinge aceste scopuri prin alte mijloace și prin cerințele legale aplicabile.
17.3 Detaliile perioadelor de păstrare pentru diferite aspecte ale datelor dvs. personale sunt disponibile în politica noastră de păstrare pe care o puteți solicita de la noi prin Contactarea noastră directă.
17.4 În anumite circumstanțe, putem anonimiza datele dvs. personale (astfel încât acestea să nu mai poată fi asociate cu dvs.) în scopuri de cercetare sau statistice, caz în care putem utiliza aceste informații pe o perioadă nelimitată, fără a vă anunța în prealabil.

18 DREPTURILE TALE

18.1 De asemenea, prevederile relevante în cadrul protecției datelor cu caracter personal conferă mai multe drepturi persoanelor cărora li se prelucrează date personale. Astfel, pe lângă drepturile existente în prezent, regăsim și dreptul la portabilitatea datelor sau pe cel de ștergere a datelor. Iată pe scurt care sunt drepturile pe care le ai:
(a) Dreptul de acces înseamnă că ai dreptul de a obține o confirmare din partea noastră că prelucrăm sau nu datele cu caracter personal care te privesc și, în caz afirmativ, acces la datele respective și la informații privind modalitatea în care sunt prelucrate datele.
(b) Dreptul la portabilitatea datelor se referă la dreptul de a primi datele personale într-un format structurat, utilizat în mod curent și care poate fi citit automat și la dreptul ca aceste date să fie transmise direct altui operator, dacă acest lucru este fezabil din punct de vedere tehnic.
(c) Dreptul la opoziție vizează dreptul de a te opune prelucrării datelor personale atunci când prelucrarea este necesară pentru îndeplinirea unei sarcini care servește unui interes public sau când are în vedere un interes legitim al operatorului. Atunci când prelucrarea datelor cu caracter personal are drept scop marketingul direct, ai dreptul de a te opune prelucrării în orice moment.
(d) Dreptul la rectificare se referă la corectarea, fără întârzieri nejustificate, a datelor cu caracter personal inexacte. Rectificarea va fi comunicată fiecărui destinatar la care au fost transmise datele, cu excepția cazului în care acest lucru se dovedește imposibil sau presupune eforturi disproporționate.
(e) Dreptul la ștergerea datelor ("dreptul de a fi uitat") înseamnă că ai dreptul de a solicita să îți ștergem datele cu caracter personal, fără întârzieri nejustificate, în cazul în care se aplică unul dintre următoarele motive: acestea nu mai sunt necesare pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate sau prelucrate; îți retragi consimțământul și nu există niciun alt temei juridic pentru prelucrare; te opui prelucrării și nu există motive legitime care să prevaleze; datele cu caracter personal au fost prelucrate ilegal; datele cu caracter personal trebuie șterse pentru respectarea unei obligații legale; datele cu caracter personal au fost colectate în legatură cu oferirea de servicii ale societații informaționale.
(f) Dreptul la restricționarea prelucrării poate fi exercitat în cazul în care persoana contestă exactitatea datelor, pe o perioadă care ne permite verificarea corectitudinii datelor; prelucrarea este ilegală, iar persoana se opune ștergerii datelor cu caracter personal, solicitând în schimb restricționarea; în cazul în care PTP Online nu mai are nevoie de datele cu caracter personal în scopul prelucrării, dar persoana i le solicită pentru constatarea, exercitarea sau apararea unui drept în instanță; în cazul în care persoana s-a opus prelucrării pentru intervalul de timp în care se verifică dacă drepturile legitime ale operatorului prevalează asupra celor ale persoanei respective.
18.2 Toate aceste drepturi pot fi exercitate printr-o cerere scrisă, semnată și datată, transmisă la sediul nostru din strada MĂGURA VULTURULUI, NR. 73, SECTOR 2, BUCUREŞTI.
18.3 În plus, din 25 mai 2018, dacă ai nemulțumiri sau întrebări legate de prelucrarea datelor personale te poți adresa Responsabilului pentru protecția datelor la adresa dpo@24pay.ro sau în scris la adresa: MĂGURA VULTURULUI, NR. 73, SECTOR 2, BUCUREŞTI. Plângeri referitoare la prelucrarea datelor personale pot fi adresate Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.

19 CE PUTEM AVEA NEVOIE DE LA DUMNEAVOASTRĂ

Este posibil să fie nevoie să solicităm anumite informații specifice pentru a te ajuta să confirmi identitatea și să-ți asiguri dreptul de a accesa datele personale (sau de a-ți exercita oricare dintre celelalte drepturi ale tale). Aceasta este o măsură de securitate pentru a ne asigura că datele cu caracter personal nu sunt divulgate niciunei persoane care nu are dreptul să le primească. De asemenea, te putem contacta pentru a-ți solicita informații suplimentare în legătură cu solicitarea ta în vederea urgentării răspunsului nostru.

20 TIMP LIMITĂ DE RĂSPUNS

Încercăm să răspundem tuturor solicitărilor legitime în decurs de o lună. Ocazional, poate dura mai mult de o lună dacă solicitarea dvs. este deosebit de complexă sau dacă ați făcut mai multe solicitări. În acest caz, vă vom anunța și vă vom ține la curent cu întregul proces.

21 GLOSAR

Interesul legitim înseamnă interesul afacerii noastre în conducerea și gestionarea afacerii noastre pentru a ne permite să vă oferim cel mai bun serviciu / produs și experiența cea mai bună și cea mai sigură. Ne asigurăm că luăm în considerare și echilibrăm orice impact potențial asupra dvs. (atât pozitiv cât și negativ) și asupra drepturilor dvs. înainte de a vă prelucra datele personale pentru interesele noastre legitime. Nu folosim datele dvs. personale pentru activități în care interesele noastre sunt suprasolicitate de impactul asupra dvs. (dacă nu avem consimțământul dvs. sau dacă legea este sau nu este cerută în alt mod). Puteți obține informații suplimentare despre modul în care evaluăm interesele noastre legitime împotriva oricărui impact potențial asupra dvs. în ceea ce privește anumite activități prin Contactarea noastră.
Îndeplinirea Contractului înseamnă prelucrarea datelor dvs. în cazul în care este necesar pentru executarea unui contract la care sunteți parte sau pentru a lua măsuri la cererea dvs. înainte de a încheia un astfel de contract.
Respectarea unei obligații legale sau de reglementare înseamnă prelucrarea datelor dvs. personale în cazul în care este necesară pentru respectarea unei obligații legale sau reglementare la care suntem supuși.

22 Drepturile dumneavoastră

22.1 De asemenea, Regulamentul 2016/679/UE privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date (în continuare "Regulamentul") conferă mai multe drepturi persoanelor cărora li se prelucrează date personale. Astfel, pe lângă drepturile existente în prezent, regăsim și dreptul la portabilitatea datelor sau pe cel de ștergere a datelor. Iată pe scurt care sunt drepturile pe care le aveți:
(a) Dreptul de acces înseamnă că aveți dreptul de a obține o confirmare din partea noastră că prelucrăm sau nu datele cu caracter personal care vă privesc și, în caz afirmativ, acces la datele respective și la informații privind modalitatea în care sunt prelucrate datele.
(b) Dreptul la portabilitatea datelor se referă la dreptul de a primi datele cu caracter personal într-un format structurat, utilizat în mod curent și care poate fi citit automat și la dreptul că aceste date să fie transmise direct altui operator, dacă acest lucru este fezabil din punct de vedere tehnic.
(c) Dreptul la opoziție vizează dreptul de a vă opune prelucrării datelor cu caracter personal atunci când prelucrarea este necesară pentru îndeplinirea unei sarcini care servește unui interes public sau când are în vedere un interes legitim al operatorului. Atunci când prelucrarea datelor cu caracter personal are drept scop marketingul direct, aveți dreptul de a vă opune prelucrării în orice moment.
(d) Dreptul la rectificare se referă la corectarea, fără întârzieri nejustificate, a datelor cu caracter personal inexacte. Rectificarea va fi comunicată fiecărui destinatar la care au fost transmise datele, cu excepția cazului în care acest lucru se dovedește imposibil sau presupune eforturi disproporționate.
(e) Dreptul la ștergerea datelor ("dreptul de a fi uitat") înseamnă că aveți dreptul de a solicita să vă ștergem datele cu caracter personal, fără întârzieri nejustificate, în cazul în care se aplică unul dintre următoarele motive: acestea nu mai sunt necesare pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate sau prelucrate; vă retrageți consimțământul și nu există niciun alt temei juridic pentru prelucrare; vă opuneți prelucrării și nu există motive legitime care să prevaleze; datele cu caracter personal au fost prelucrate ilegal; datele cu caracter personal trebuie șterse pentru respectarea unei obligații legale; datele cu caracter personal au fost colectate în legătură cu oferirea de servicii ale societății informaționale.
(f) Dreptul la restricționarea prelucrării poate fi exercitat în cazul în care persoana contestă exactitatea datelor, pe o perioadă care ne permite verificarea corectitudinii datelor; prelucrarea este ilegală, iar persoana se opune ștergerii datelor cu caracter personal, solicitând în schimb restricționarea; în cazul în care PTP Online nu mai are nevoie de datele cu caracter personal în scopul prelucrării, dar persoana i le solicită pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță; în cazul în care persoana s-a opus prelucrării pentru intervalul de timp în care se verifică dacă drepturile legitime ale operatorului prevalează asupra celor ale persoanei respective.
22.2 Toate aceste drepturi pot fi exercitate printr-o cerere scrisă, semnată și datată, transmisă la sediul nostru din strada MĂGURA VULTURULUI, NR. 73, SECTOR 2, BUCUREŞTI.
22.3 În plus, din 25 mai 2018, dacă ai nemulțumiri sau întrebări legate de prelucrarea datelor personale te poți adresa Responsabilului pentru protecția datelor la adresa dpo@24pay.ro sau în scris la adresa: MĂGURA VULTURULUI, NR. 73, SECTOR 2, BUCUREŞTI. Plângeri referitoare la prelucrarea datelor personale pot fi adresate Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.

Prin prezenta, declar că am citit și înțeles această notă de informare, și sunt de acord cu modul în care societatea PTP ONLINE SRL îmi prelucrează datele cu caracter personal.