Începând de azi, locuitorii orașului Botoșani pot achiziționa bilete și abonamente atât pentru transportul public cât și pentru parcare, prin aplicația 24pay!

Botoșani este al 17-lea oraș în care aplicația 24pay devine disponibilă, acum cu două servicii: transport public și parcare.

Lansată deja în marile orașe, aplicația 24pay oferă acces la o modalitate rapidă, modernă și sigură de plată a transportului în comun și a parcării, direct de pe telefonul mobil.  În urma parteneriatului încheiat cu ELTRANS Botoșani și Banca Transilvania, călătorii vor putea să achiziționeze din aplicație bilete și abonamente pentru transportul în comun atât prin card cât și prin sms. Pentru parcarea autovehiculelor, achiziționarea de abonamente și bilete se poate face prin scanarea rapidă a codului QR de pe afișele amplasate în zonele de parcare. Clienții își vor putea achiziționa bilete sau abonamente în funcție de durata staționării.

 

Utilizatorii pot cumpăra titluri de călătorie sau își pot plăti parcarea, după ce salvează cardul bancar în aplicație. Călătorii care se bazează pe abonamentele lunare pot alege să fie notificați de către aplicația 24pay atunci când abonamentul lor urmează să expire.

 

24pay este soluția de plată digitală dezvoltată de compania PTP Online și deținută de PayPoint România, care pune la dispoziția călătorilor din 16 orașe posibilitatea de achiziționare a biletelor și abonamentelor pentru transportul în comun direct de pe telefonul mobil.

 

Credem în promisiunea asumată de a contribui la procesul de digitalizare a plăților în România, de aceea investim în extinderea aplicației 24pay. Astfel, orașul Botoșani intră în portofoliul orașelor în care călătorii pot cumpăra bilete și abonamente simplu și rapid, datorită parteneriatului încheiat cu ELTRANS Botoșani.

 

De acum, locuitorii Municipiului Botoșani se pot bucura de flexibilitate și confort utilizând aplicația 24pay pentru plata călătoriilor, fără a mai pierde timp procurând biletele fizic, din mijloacele de transport.” – a declarat Utku Ogrendil, CEO PayPoint Services.

 

Cu peste 940.000 de descărcări, aplicația 24pay a fost lansată în 2018 bucurându-se de un real succes, oferind o alternativă la îndemână pentru achiziționarea biletelor și abonamentelor pentru transportul în comun. Datorită parteneriatului cu Banca Transilvania, plățile în aplicație sunt mereu rapide și sigure. 

 

Despre 24pay

 

Aplicația 24pay este disponibilă pentru sistemele de operare Android și iOS, iar utilizatorii o pot descărca gratuit din Google Play, App Store sau Huawei AppGallery. Pentru utilizarea aplicației, este necesară adăugarea inițială a unui card bancar Visa sau Mastercard. Sistemul 24pay a fost pus la dispoziție în mod gratuit operatorilor de transport, fără a fi percepute costuri pentru dezvoltarea aplicației, astfel încât călătorii să beneficieze de o metodă unitară, rapidă și sigură de a achita transportul public, oriunde în țară.

 

Despre PayPoint

 

PayPoint România este principalul operator de plăți în numerar și încărcare electronică prin puncte de retail din România. În prezent, PayPoint asigură încasarea plăților pentru 85% din furnizorii de utilități și servicii telecom din țara noastră. Serviciile companiei sunt disponibile în aproximativ 19.000 de locații în care clienții pot  plăti pentru: facturile pentru utilități, telefonie fixă și mobilă, rate, asigurări, roviniete, internet și cablu sau servicii de securitate.

 

Contact presă:

PayPoint: marketing@paypoint.ro

Banca Transilvania: comunicare@bancatransilvania.ro

Râmnicu Vâlcea, al cincilea oraș din România care acceptă plata biletelor de transport în comun cu cardul bancar prin intermediul aplicației 24pay

24pay, aplicația pentru telefonul mobil care îți permite să achiți biletele de călătorie cu transportul în comun prin intermediul cardului bancar, este de astăzi, 21 septembrie 2018, disponibilă și în Râmnicu Vâlcea, în urma parteneriatului încheiat între societatea ETA SA și compania PTP Online, dezvoltatorul aplicației.

Astfel, în prezent, aplicația 24pay este disponibilă pentru plata transportului în comun în 5 orașe din România – Arad, Timișoara, Brașov, Iași, Râmnicu Vâlcea, iar în perioada următoare alte 2 orașe vor intra pe harta celor care oferă o modalitate modernă și rapidă de plată a biletelor de transport. De la lansare, în luna martie 2018, și până în prezent, aplicația 24pay a ajuns la peste 30.000 de utilizatori și 60.000 de tranzacții.

Aplicația 24pay nu presupune costuri suplimentare pentru călători și poate fi descărcată gratuit din Google Play sau App Store. Pentru utilizarea aplicației, este necesară adăugare inițială a unui card bancar Visa/Mastercard, plățile pentru achiziția biletului fiind derulate prin soluția de plată cu card oferită de Banca Transilvania.

Titlurile de călătorie pot fi achiziționate prin accesarea secțiunii ”Transport Public” din aplicația 24pay și scanarea codului QR afișat în stații și mijloacele de transport în comun.

Dacă telefonul este echipat cu tehnologia NFC, acesta se va apropia de eticheta cu simbolul NFC. După scanare, utilizatorul va selecta titlul de călătorie dorit. După confirmarea tranzacției, titlul de călătorie achiziționat va fi disponibil în secțiunea Bilete pentru control.

Utilizatorii transportului în comun din Râmnicu Vâlcea vor putea achiziționa prin intermediul aplicației 24pay următoarele titluri de călătorie:

 Abonament pe toate liniile 1 lună : 100 RON (TVA inclus)

 Abonament pe toate liniile 1 săptămână: 25 RON (TVA inclus)

 Abonament pe toate liniile 2 săptămâni: 50 RON (TVA inclus)

 Abonament pe toate liniile 3 săptămâni: 75 RON (TVA inclus)

 Bilet 1 călătorie Urban - valabilitate 60 minute: 2,5 RON (TVA inclus)

Totodată, prin intermediul aplicației 24pay, persoanele depistate fără titlu de călătorie valabil vor putea achita cuantumul suprataxei de călătorie, în valoare de 55 RON (TVA inclus).

Prin implementarea soluției 24pay, societățiile de transport în comun le oferă călătorilor variante alternative de plată, în afara programului de lucru și ariei de acoperire a chioșcurilor de bilete,

diminuarea costurilor și a riscurilor de gestionare a numerarului, feedback din partea călătorilor prin intermediul secțiunii de sugestii și reclamații.

***

PTP Online face parte dintr-un grup de companii din București care activează de peste 10 ani pe piața serviciilor de reîncărcare electronică, furnizând, de asemenea, servicii integrate de producție hardware și dezvoltare software cu aplicabilitate în mobile și vending. La nivel de grup, cifra de afaceri în anul 2017 a fost de peste 30 milioane euro.

Persoană de contact 24pay:

Ioana Dobre

Ioana.dobre@24pay.ro

0735.535.995