Încheierea unei polițe RCA se va putea face direct de pe telefon, prin aplicația 24pay

La început de primăvară, 24pay își completează gama de produse disponibile în aplicație și lansează un nou serviciu util oricărui conducător auto din România: încheierea polițelor RCA direct de pe telefonul mobil.

Serviciul este activ și disponibil la nivel național pentru cetățenii din toată țara.

Utilizatorii interesați de încheierea unei noi polițe RCA prin 24pay pot compara ofertele disponibile la majoritatea asiguratorilor din România pentru autovehicule din categoriile: autoturisme, autorulote, motociclete și semiremorci. Procesul de emitere a poliței este simplu și rapid, iar informațiile pot fi preluate prin importul documentelor necesare (act de identitate conducător auto și certificat de identitate autovehicul), conform legislației în vigoare. După efectuarea plății, polița de răspundere civilă auto va fi disponibilă în secțiunea Portofel a aplicației.

Cei care aleg să încheie polița RCA prin intermediul aplicației 24pay vor putea să gestioneze mai ușor și reînnoirea acestui document, deoarece vor primi notificări cu privire la expirarea termenului de valabilitate. Utilizatorii aplicației se bucură deja și de alte sevicii cu valoare adăugată: aceștia pot plăti facturile la utilități, pot folosi serviciul de reîncărcare electronică sau pot achiziționa vouchere pentru jocuri online.

„Ne dorim ca 24pay să devină o soluție de plată digitală completă, unde utilizatorii să poată accesa atât produse financiare, utile pentru plățile recurente, cât și produse de entertainment. Pentru că știu cât este de important pentru șoferi să poată plăti rapid asigurarea obligatorie pentru mașină atunci când au nevoie, astăzi mă bucur să lansăm în 24pay posibilitatea de a achiziționa polița RCA cu cardul bancar, direct în aplicație. În 2023 ne propunem să oferim în aplicația 24pay o nouă experiență de utilizare, dar ne dorim în continuare să extindem și zona de servicii disponibile.” - Utku Ogrendil, CEO PayPoint Services

24pay este soluția de plată digitală dezvoltată de compania PTP Online și deținută de PayPoint România care are cea mai mare extindere la nivel național ca aplicație pentru transportul în comun. Aplicația este disponibilă în 19 localități, printre care se numără și București, Cluj-Napoca, Iași, Arad, Brașov sau Sibiu. Serviciile de plăți facturi, reîncărcare electronică sau achiziție de vouchere online pot fi folosite de utilizatorii din toată țara.

 

 

 

 

Despre 24pay

Aplicația 24pay este disponibilă pentru sistemele de operare Android și iOS, iar utilizatorii o pot descărca gratuit din Google Play App Store sau Huawei AppGallery. Pentru utilizarea aplicației, este necesară adăugarea inițială a unui card bancar Visa sau Mastercard. Sistemul 24pay a fost pus la dispoziție în mod gratuit operatorilor de transport, fără a fi percepute costuri pentru dezvoltarea aplicației, astfel încât călătorii să beneficieze de o metodă unitară, rapidă și sigură de a achita transportul public, oriunde în țară.

Despre PayPoint

PayPoint România este principalul operator de plăți în numerar și încărcare electronică prin puncte de retail din România. În prezent, PayPoint asigură încasarea plăților pentru 85% din furnizorii de utilități și servicii telecom din țara noastră. Serviciile companiei sunt disponibile în aproximativ 19.000 de locații în care clienții pot efectua plăți, precum: facturile pentru utilități (electricitate, gaze, apă etc.), telefonie fixă și mobilă, rate, asigurări, roviniete, internet și cablu sau servicii de securitate.

 

Contact presă:

PayPoint: marketing@paypoint.ro