Locuitorii orașului Constanța și turiștii aflați în vacanță pe litoral vor putea să achite biletele sau abonamentele pentru transportul în comun de pe telefonul mobil, pentru

• Serviciul va fi activ pe liniile estivale CiTyTour și 100 Mamaia și pe liniile interne din orașul Constanța.

• Constanța este al 16-lea oraș în care aplicația 24pay devine disponibilă. Printre marile centre urbane care fac parte din rețeaua 24pay se numără și București, Cluj-Napoca, Iași, Arad și Brașov.

Locuitorii orașului Constanța sau din împrejurimi, precum și turiștii aflați în vacanță la mare au la dispoziție o nouă modalitate modernă de achiziție a biletelor și abonamentelor pentru transportul în comun, direct de pe telefonul mobil: aplicația 24pay. Astfel, în urma parteneriatului încheiat cu CT BUS S.A. Constanța și Banca Transilvania, călătorii vor putea să achiziționeze din aplicație bilete și abonamente atât pentru liniile din oraș, cât și pe liniile estivale CiTy Tour și 100 Mamaia.

24pay este soluția de plată digitală dezvoltată de compania PTP Online și deținută de PayPoint România, care pune la dispoziția călătorilor din 16 orașe posibilitatea de a achiziționa bilete și abonamente pentru transportul în comun direct de pe telefonul mobil. Pe lângă orașul Constanța, 24pay este deja disponibilă în București, Cluj-Napoca, Iași, Arad, Brașov, Râmnicu-Vâlcea, Sibiu, Timișoara, Târgu-Jiu, Piatra-Neamț, Reșița, Săcele, Ploiești, Baia Mare și Roman.

„Credem în promisiunea asumată de a contribui la procesul de digitalizare a plăților în România, de aceea investim în extinderea aplicației 24pay. Datorită parteneriatului încheiat cu CT BUS S.A., Constanța devine al 16-lea oraș în care călătorii au posibilitatea de a achiziționa bilete și abonamente simplu și rapid. De acum, turiștii și locuitorii de la mare se pot bucura de flexibilitate și confort și pot utiliza aplicația 24pay pentru plata călătoriilor pe liniile interne și pe liniile estivale CiTy Tour și 100 Mamaia, fără a mai pierde timp la casele de bilete.” – a declarat Utku Ogrendil, CEO PayPoint Services.

Aplicația 24pay a fost lansată în 2018, iar la finalul lunii mai 2022 numără peste 840.000 descărcări din magazinele de aplicații în care este disponibilă. 24pay oferă o alternativă la îndemână pentru achiziția biletelor și abonamentelor pentru transportul în comun, iar datorită parteneriatului cu Banca Transilvania, plățile în aplicație sunt mereu sigure. Utilizatorii pot cumpăra rapid titluri de călătorie dacă salvează cardul bancar în aplicație, iar călătorii care se bazează pe abonamentele lunare pot alege să fie notificați atunci când abonamentul lor urmează să expire.

Despre 24pay

Aplicația 24pay este disponibilă pentru sistemele de operare Android și iOS, iar utilizatorii o pot descărca gratuit din Google Play, App Store sau Huawei AppGallery. Pentru utilizarea aplicației, este necesară adăugarea inițială a unui card bancar Visa sau Mastercard. Sistemul 24pay a fost pus la dispoziție în mod gratuit operatorilor de transport, fără a fi percepute costuri pentru dezvoltarea aplicației, astfel încât călătorii să beneficieze de o metodă unitară, rapidă și sigură de a achita transportul public, oriunde în țară.

Despre PayPoint

PayPoint România este principalul operator de plăți în numerar și încărcare electronică prin puncte de retail din România. În prezent, PayPoint asigură încasarea plăților pentru 85% din furnizorii de utilități și servicii telecom din țara noastră. Serviciile companiei sunt disponibile în aproximativ 19.000 de locații în care clienții pot efectua plăți, precum: facturile pentru utilități, electricitate, gaze, apă, telefonie fixă și mobilă, rate, asigurări, roviniete, internet și cablu sau servicii de securitate.

Contact presă:

PayPoint: marketing@paypoint.ro

Banca Transilvania: comunicare@bancatransilvania.ro