SIR PAY-A-LOT

FAQ

Ai o întrebare? Sir Pay-a-Lot răspunde.

Se percep comisioane pentru plățile efectuate prin 24pay?

Se percepe o taxă operațională ce reprezintă suma plătită de Utilizator prin Aplicația 24pay către PTP Online SRL, în vederea efectuării Tranzacției pentru următoarele produse sau servicii:

  • Serviciile de Monedă Electronică și Produse Digitale. Taxa operațională se percepe pentru fiecare tranzacție. La sumarul de plată al tranzacției este specificată și taxa operațională, iar mesajul de informare afișat este:“Pentru această tranzacție se va aplica o taxă operațională în valoare 0.99 RON” (taxa se aplica pentru produsele mentionate la art.5.9 E-money si art.5.10 Gaming).
  • Serviciile disponibile în meniul „Taxe auto“ și „Plată Facturi“. Taxa operațională se percepe pentru fiecare tranzacție. În cazul acestor servicii, se aplică o taxă operațională în valoare de 3 RON, la care se adaugă un procent de 0,6% din valoarea tranzacției efectuate de către Utilizator.

Cât de sigure sunt plățile prin 24pay?

Toate tranzacțiile cu aplicația 24pay sunt procesate prin intermediul Băncii Translivania şi respectă standardele de securitate Visa/Mastercard. 24pay nu are acces și nu stochează datele cardului tău.

Cum îmi fac cont?

Descarcă aplicația din Google Play (pentru Android), din App Gallery (pentru Huawei) sau din App Store (pentru iOS).

Instalează aplicația pe telefon, urmând pașii:

  • Completează numărul tău de telefon și apasă butonul “Validare”;
  • Vei primi un SMS cu un cod de validare format din 6 cifre;
  • Introdu codul primit (pentru telefoanele Android, dacă se acordă permisiunea, câmpul va fi completat automat cu codul recepționat prin SMS);
  • Setează și confirmă codul PIN24pay format din 4 cifre (acest cod va fi necesar pentru autentificare şi confirmarea plăţilor);
  • Citește Termenii și Condițiile și confirmă că ești de acord, prin bifarea căsuței.
  • Citeşte Termenii de prelucrare a datelor cu caracter personal şi acordă acceptul, prin bifarea căsuței.

Cum procedez dacă am o problemă cu o plată efectuată prin 24pay?

Dacă ai întrebări legate de funcţionarea aplicaţiei 24pay, îţi stăm la dispoziţie zilnic, între orele 8.00-20.00, la numărul de telefon 0721.10.24.24 / 0753.30.01.51; sau trimite-ne un mesaj accesând secţiunea Trimite feedback din aplicaţie.

PROCEDURĂ FUNCȚIONALĂ DE SOLUȚIONARE A SESIZĂRILOR CLIENȚILOR PTP ONLINE SRL ÎN CADRUL APLICAȚIEI 24PAY

PTP ONLINE S.R.L., în calitate de proprietar al aplicației 24pay, pune la dispoziția clienților săi următoarele modalități de preluare și soluționare a sesizărilor (reclamațiilor) formulate de către aceștia:

  • Telefonic: serviciu disponibil zilnic, în intervalul orar 08:00 – 20:00.
  • În afara intervalului orar menționat, vă rugam să ne contactați prin email la adresele: office@24pay.ro sau contact@24pay.ro
  • Acces direct: la sediul PTP ONLINE S.R.L. situat în București, Sector 1, Piața Charles de Gaulle nr.15, etaj 4, biroul 3.
  • Website (www.24pay.ro/): completând formularul disponibil în secțiunea www.24pay.ro/contact.
  • În cadrul aplicației mobile 24pay: meniul principal, zona Setări” – „Contact” – „Trimite Feedback” unde clientul trebuie să completeze câmpurile existente.

Sesizările (cu excepția celor din aria prelucrării datelor cu caracter personal, pe care vă rugăm să le transmiteți la adresa dpo@24pay.ro) vor fi înregistrate la data transmiterii lor și vor fi înaintate către departamentele responsabile din cadrul societății PTP ONLINE S.R.L. Reprezentanții acestor departamente vor asigura soluționarea acestora, în conformitate cu termenele contractuale și prevederile legale.

În funcție de complexitatea și necesitatea inițierii unor verificări care implică solicitarea și obținerea unor informații de la partenerii PTP ONLINE S.R.L., termenul de soluționare al sesizării este de 2 zile lucrătoare de la înregistrarea acesteia.

În cazul nesoluționarii sesizării în termenul menționat anterior, din motive care implică inițierea unor investigații suplimentare, determinate de complexitatea sesizării, termenul de soluționare al sesizării este de 10 zile lucrătoare de la înregistrarea sesizării

Clientul va fi informat referitor la prelungirea termenului de soluționare (până la intervalul menționat anterior de 10 zile lucrătoare), cel târziu la finalul celor 2 zile lucrătoare alocate sesizărilor care nu implică verificări din surse externe/de la parteneri ai PTP ONLINE S.R.L.

Rezultatul demersurilor efectuate va fi comunicat clientului prin intermediul datelor de contact comunicate (e-mail, telefon), prin același canal prin care acesta a inițiat sesizarea, precum și prin transmiterea unui email la adresa menționată de client în cadrul sesizării sau de la care a fost transmisă de acesta sesizarea.

Cu excepția situațiilor aflate în afara controlului PTP ONLINE S.R.L., în situația în care termenul de răspuns nu este respectat, clientul poate solicita în scris despăgubiri, într-un termen de 10 zile lucrătoare de la expirarea termenului de răspuns pentru soluționarea reclamațiilor.

În măsura în care reclamația transmisă este justificată, vă rugăm să aveți în vedere că despăgubirile vor fi acordate prin returnarea contravalorii produsului sau serviciului achiziționat, cu excepția următoarelor produse/servicii din cadrul aplicației 24pay: a) încărcare internațională; b) produse E-money&Gaming, în situația în care codul PIN al produsului a fost utilizat; c) licențe software; d) bilete de avion; e) RCA; f) Rovinietă; g) Huvinietă; h) Taxă pod; i) Recuperare permis; j) Parcare*; k) *Kddie Rides; l) *Fotolii masaj; m) FărăGrijă; n) Centură de Protecție; o) IPensii; p) Carduri Cadou; q) Istoric auto; r) Donații: produsele „Donație pentru Natură”, „Mărturie Botez” și „Mărturie Nuntă. 

*Pentru produsele/serviciile menționate mai sus la lit.j) - Serviciul „Parcare WLC Park4fly Otopeni”, lit.k) și lit.l), PTP ONLINE SRL, prin aplicația 24pay, se poate realiza returnarea contravalorii, cu condiția ca în situația acestor servicii, acestea să nu fi fost începute ca și prestație.

Vă comunicăm că pentru produsele/serviciile menționate nu se acordă despăgubiri, având în vedere condițiile și politicile de comercializare a acestor produse, respectiv termeni impuși de către furnizorii acestor tipuri de produse/servicii. Vă rugăm să aveți în vedere că PTP ONLINE S.R.L., prin intermediul aplicației 24pay, este un intermediar al respectivelor servicii/produse și se supune politicilor de comercializare a respectivelor produse/servicii.

Totodată, vă rugăm să luați în considerare că PTP ONLINE S.R.L. nu acordă despăgubiri în cazul produselor din categoria Emoney, în situația în care, la momentul achiziției sau ulterior, în urma unor investigații efectuate de către PTP ONLINE S.R.L., furnizorii sau intermediarii acestor produse sau de către autorități, a rezultat că acestea sunt sau au fost subiectul unor tentative sau acțiuni de fraudă, înșelăciune sau orice alte activități care contravin legislației în vigoare.

Sesizările din aria protecției datelor cu caracter personal se soluționează în termen de o lună de la înregistrarea acestora; în situația în care există un volum semnificativ de sesizări și/sau răspunsul necesită o documentare extinsă, termenul de răspuns poate fi prelungit cu două luni, iar petentul va fi informat în acest sens de către PTP ONLINE S.R.L. în cadrul termenului inițial de o lună.

Clientul are, totodată, posibilitatea în cazul nesoluționării pe cale amiabilă a litigiului – să se adreseze, în funcție de situație:

  • Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (www.anpc.ro);
  • Autorității Naționale pentru Supravegherea Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (www.dataprotection.ro)
  • Instanței de judecată competente, conform legii.

Ce date sunt necesare?

Pentru a putea efectua tranzacții este necesar numărul tău de telefon şi datele cardului bancar (stocate de Banca Transilvania).

Cum administrez datele din contul personal?

În secțiunea "Setări", poți modifica oricând numărul de telefon, numele și prenumele sau adresa de email. 

Cum adaug un card bancar?

Pentru a adăuga un card, accesează secțiunea "Setări/ Detalii plată" și apasă "Adaugă". Vei fi redirecționat în pagina de procesare plăți asigurată de banca, unde vei introduce datele cardului:

  • Numărul cardului bancar
  • Data de expirare a cardului bancar
  • Codul CVV2/CVC2 de pe spatele cardului

Poți șterge oricând detaliile cardului. Această acțiune este ireversibilă, iar datele cardului nu vor mai fi disponibile în aplicație. Poți înrola ulterior același card sau un card nou, fiind necesar să introduci din nou datele în pagina procesatorului.

Ce este codul PIN24PAY?

La înregistrarea în aplicație, vei seta un cod PIN24pay din 4 cifre, care va fi folosit pentru autentificare. Nu divulga acest cod! Poți oricând să modifici codul PIN24pay în secțiunea "Setări ".

Cum procedez dacă am uitat codul PIN24PAY?

În secțiunea “Autentificare”, apasă “Am uitat PIN24pay” și urmează pașii:

  • Validează numărul de telefon
  • Alege și confirmă un nou cod PIN24pay

Atenție! Din motive de securitate, datele cardului tău vor fi șterse, așadar este necesar să le reintroduci în secțiunea “Card”. De asemenea, dacă introduci codul PIN24pay greșit de 6 ori, datele cardului vor fi șterse.

Cum procedez dacă am reinstalat aplicația sau am un telefon (dispozitiv) nou?

În secțiunea “Autentificare”, urmează pașii:

  • Completează numărul de telefon;
  • Introdu codul PIN24pay;
  • Validează numărul de telefon.
    • dacă ai introdus codul PIN24pay corect, vei intra direct în cont;
    • dacă ai introdus codul PIN24pay greșit, va fi necesar să urmezi procedura de mai sus, de recuperare a codului PIN24pay

Cum procedez dacă mi-am schimbat numărul de telefon?

În secțiunea "Setări/ Securitate”, editeaza numarul de telefon.
Confirmă modificarea introducând codul PIN24pay.
Autentificarea cu amprentă este permisă după prima înregistrare a utilizatorului.

Cum plătesc?

Pentru a face o plată cu aplicația 24pay, este necesar să accesezi meniul dorit, apoi să urmezi paşii. Fie selectezi produsul din listă, fie scanezi codul QR sau apropii telefonul de eticheta cu simbol NFC.
Prin scanarea codului QR cu ajutorul camerei telefonului mobil, sau prin apropierea telefonului compatibil de eticheta NFC, vei fi redirecționat în pagina de selecție produs/serviciu din aplicație. După selecția produsului sau serviciului dorit, vei confirma tranzacția. Plata se va efectua prin intermediul soluției de plată puse la dispoziție de Banca Transilvania.
În funcție de tipul de produs sau serviciu achiziționat, vei primi confirmarea achiziției sau comenzii în aplicație.

Ce este un cod QR?

QR code (quick response code) este un cod de bare care poate fi citit de telefoanele smart. Acesta encodează anumite informații, stochează adrese URL, fiind util pentru diverse aplicații mobile. Cu ajutorul unui QR code nu mai este nevoie să tastați pe telefon, să selectați informații sau să introduceți date. Trebuie doar ca telefonul să scaneze codul, iar browserul telefonului îl redirecționează către URL-ul în cauză.

Ce este un tag NFC?

NFC, prescurtare pentru Near Field Comunication, reprezintă o tehnologie wireless securizată, pe distanțe scurte (până la 10 cm), ce oferă comunicare biunivocă între un telefon mobil și dispozitive de recepție, cum ar fi alte telefoane mobile, terminale de plată, cititoare de identificare sau etichete electronice (taguri) și permite tranzacții simplificate, transfer de date și conexiuni la o simplă atingere.

Cum scanez un cod QR?

Pentru a scana un cod QR, este necesar să acorzi aplicației 24pay permisiunea de a accesa camera foto a telefonului și să plasezi codul QR în interiorul chenarului de scanare.

Cum scanez un tag NFC?

Dacă telefonul tău este compatibil, este necesar să activezi opțiunea NFC din setările telefonului și să îl apropii de eticheta cu simbol NFC.

Cum cumpăr un titlu de calatorie pentru transportul in comun?

Pentru a achiziționa un titlu de călătorie este necesar să accesezi secțiunea "Transport Public" din aplicație și să urmezi pașii în funcție de orașul în care călătorești:

Arad: Scanează codul QR sau tag-ul NFC de pe afișul 24pay, selectează titlul de călătorie dorit și confirmă plata.

Brașov: Selectează ruta pe care călătorești (localitatea), scanează codul QR sau tag-ul NFC de pe afișul 24pay, selectează titlul de călătorie dorit și confirmă plata.

București: Selectează tipul titlului de călătorie ( Călătorie sau Abonament), selectează linia (sau liniile) pe care călătorești și confirmă plata. Pentru Călătorii poți selecta cantitatea ( Atenție – toate bilete cumpărate sunt valabile din momentul achiziției). Pentru Abonamente, selectează data de început (Abonamentul poate fi achiziţionat cu maxim 30 de zile înainte de data de început a valabilității).

Cluj: Selectează titlul de călătorie dorit și confirmă plata.

Iasi: Scanează codul QR de pe afișul 24pay , selectează modalitatea de plată ""Plată prin card""/""Plată prin SMS"", selectează titlul de călătorie dorit și confirmă plata. Pentru Reduceri, accesează secțiunile ""Administrare cont STUDENT"" sau ""Administare cont ELEV"". Contravaloarea călătoriei achitate prin SMS va fi platită prin abonamentul telefonic/credit cartela.

Timișoara: Scanează codul QR sau tag-ul NFC de pe afișul 24pay, selectează titlul de călătorie dorit și confirmă plata. În cazul legitimației de 1 zi, este obligatorie validarea acesteia la fiecare călătorie, prin scanarea codului QR din vehicul.

Râmnicu Vâlcea: Selectează titlul de călătorie dorit și confirmă plata.

Sibiu: Scanează codul QR sau tag-ul NFC de pe afișul 24pay , selectează titlul de călătorie dorit și confirmă plata.

Cum trimit feedback?

Dacă dorești să ne transmiți un mesaj, accesează secțiunea ”Trimite feedback”. 

Completează formularul disponibil în aplicație, alegând categoria la care se referă mesajul tău.

Poți atașa mesajului o poză din galeria telefonului, sau poți face o poză direct din secțiunea "Trimite feedback". Este necesar să acorzi aplicației permisiunea de a accesa galeria telefonului.

Cum îmi pot șterge contul 24pay?

Pentru a șterge contul 24pay este necesar să parcurgi următorii pași:

  1. Te loghezi în aplicație
  2. Accesezi secțiunea "Setări"
  3. Alegi categoria "Securitate"
  4. Selectezi "Șterge cont", alegi prefixul dorit și introduci numărul de telefon
  5. Efectuezi confirmarea de PIN 24pay primit prin SMS și apeși "OK".

Pentru neclarități ne puteți contacta la numerele de telefon 0721.10.24.24/0753.30.01.51 sau prin e-mail la adresele contact@24pay.ro/office@24pay.ro.