Nu, plățile prin 24pay sunt GRATUITE.
Toate tranzacțiile cu aplicația 24pay sunt procesate prin intermediul Băncii Translivania şi respectă standardele de securitate Visa/Mastercard. 24pay nu are acces și nu stochează datele cardului tău.
Descarcă aplicația din Google Play (pentru Android), din App Gallery (pentru Huawei) sau din App Store (pentru iOS).
Instalează aplicația pe telefon, urmând pașii:
Pentru a putea efectua tranzacții este necesar numărul tău de telefon şi datele cardului bancar (stocate de Banca Transilvania).
În secțiunea "Setări", poți modifica oricând numărul de telefon, numele și prenumele sau adresa de email.
Pentru a adăuga un card, accesează secțiunea "Setări/ Detalii plată" și apasă "Adaugă". Vei fi redirecționat în pagina de procesare plăți asigurată de banca, unde vei introduce datele cardului:
Poți șterge oricând detaliile cardului. Această acțiune este ireversibilă, iar datele cardului nu vor mai fi disponibile în aplicație. Poți înrola ulterior același card sau un card nou, fiind necesar să introduci din nou datele în pagina procesatorului.
La înregistrarea în aplicație, vei seta un cod PIN24pay din 4 cifre, care va fi folosit pentru autentificare. Nu divulga acest cod! Poți oricând să modifici codul PIN24pay în secțiunea "Setări ".
În secțiunea “Autentificare”, apasă “Am uitat PIN24pay” și urmează pașii:
Atenție! Din motive de securitate, datele cardului tău vor fi șterse, așadar este necesar să le reintroduci în secțiunea “Card”. De asemenea, dacă introduci codul PIN24pay greșit de 6 ori, datele cardului vor fi șterse.
În secțiunea “Autentificare”, urmează pașii:
În secțiunea "Setări/ Securitate”, editeaza numarul de telefon.
Confirmă modificarea introducând codul PIN24pay.
Autentificarea cu amprentă este permisă după prima înregistrare a utilizatorului.
Pentru a face o plată cu aplicația 24pay, este necesar să accesezi meniul dorit, apoi să urmezi paşii. Fie selectezi produsul din listă, fie scanezi codul QR sau apropii telefonul de eticheta cu simbol NFC.
Prin scanarea codului QR cu ajutorul camerei telefonului mobil, sau prin apropierea telefonului compatibil de eticheta NFC, vei fi redirecționat în pagina de selecție produs/serviciu din aplicație. După selecția produsului sau serviciului dorit, vei confirma tranzacția. Plata se va efectua prin intermediul soluției de plată puse la dispoziție de Banca Transilvania.
În funcție de tipul de produs sau serviciu achiziționat, vei primi confirmarea achiziției sau comenzii în aplicație.
QR code (quick response code) este un cod de bare care poate fi citit de telefoanele smart. Acesta encodează anumite informații, stochează adrese URL, fiind util pentru diverse aplicații mobile. Cu ajutorul unui QR code nu mai este nevoie să tastați pe telefon, să selectați informații sau să introduceți date. Trebuie doar ca telefonul să scaneze codul, iar browserul telefonului îl redirecționează către URL-ul în cauză.
NFC, prescurtare pentru Near Field Comunication, reprezintă o tehnologie wireless securizată, pe distanțe scurte (până la 10 cm), ce oferă comunicare biunivocă între un telefon mobil și dispozitive de recepție, cum ar fi alte telefoane mobile, terminale de plată, cititoare de identificare sau etichete electronice (taguri) și permite tranzacții simplificate, transfer de date și conexiuni la o simplă atingere.
Pentru a scana un cod QR, este necesar să acorzi aplicației 24pay permisiunea de a accesa camera foto a telefonului și să plasezi codul QR în interiorul chenarului de scanare.
Dacă telefonul tău este compatibil, este necesar să activezi opțiunea NFC din setările telefonului și să îl apropii de eticheta cu simbol NFC.
Pentru a achiziționa un titlu de călătorie este necesar să accesezi secțiunea "Transport Public" din aplicație și să urmezi pașii în funcție de orașul în care călătorești:
Arad: Scanează codul QR sau tag-ul NFC de pe afișul 24pay, selectează titlul de călătorie dorit și confirmă plata.
Brașov: Selectează ruta pe care călătorești (localitatea), scanează codul QR sau tag-ul NFC de pe afișul 24pay, selectează titlul de călătorie dorit și confirmă plata.
București: Selectează tipul titlului de călătorie ( Călătorie sau Abonament), selectează linia (sau liniile) pe care călătorești și confirmă plata. Pentru Călătorii poți selecta cantitatea ( Atenție – toate bilete cumpărate sunt valabile din momentul achiziției). Pentru Abonamente, selectează data de început (Abonamentul poate fi achiziţionat cu maxim 30 de zile înainte de data de început a valabilității).
Cluj: Selectează titlul de călătorie dorit și confirmă plata.
Iasi: Scanează codul QR de pe afișul 24pay , selectează modalitatea de plată ""Plată prin card""/""Plată prin SMS"", selectează titlul de călătorie dorit și confirmă plata. Pentru Reduceri, accesează secțiunile ""Administrare cont STUDENT"" sau ""Administare cont ELEV"". Contravaloarea călătoriei achitate prin SMS va fi platită prin abonamentul telefonic/credit cartela.
Timișoara: Scanează codul QR sau tag-ul NFC de pe afișul 24pay, selectează titlul de călătorie dorit și confirmă plata. În cazul legitimației de 1 zi, este obligatorie validarea acesteia la fiecare călătorie, prin scanarea codului QR din vehicul.
Râmnicu Vâlcea: Selectează titlul de călătorie dorit și confirmă plata.
Sibiu: Scanează codul QR sau tag-ul NFC de pe afișul 24pay , selectează titlul de călătorie dorit și confirmă plata.
Dacă dorești să ne transmiți un mesaj, accesează secțiunea ”Trimite feedback”.
Completează formularul disponibil în aplicație, alegând categoria la care se referă mesajul tău.
Poți atașa mesajului o poză din galeria telefonului, sau poți face o poză direct din secțiunea "Trimite feedback". Este necesar să acorzi aplicației permisiunea de a accesa galeria telefonului.
Dacă ai întrebări legate de funcţionarea aplicaţiei 24pay, îţi stăm la dispoziţie zilnic, între orele 8.00-20.00, la numărul de telefon 0721.10.24.24 / 0753.30.01.51; sau trimite-ne un mesaj accesând secţiunea Trimite feedback din aplicaţie.
Pentru a șterge contul 24pay este necesar să parcurgi următorii pași:
Pentru neclarități ne puteți contacta la numerele de telefon 0721.10.24.24/0753.30.01.51 sau prin e-mail la adresele contact@24pay.ro/office@24pay.ro.