SIR PAY-A-LOT

Regii Transport

24pay, singurul portofel electronic care oferă serviciul de plată transport în comun, fără costuri suplimentare pentru călători sau pentru regiile de transport.

REGII TRANSPORT

24pay, singurul portofel electronic care oferă serviciul de plată transport în comun, fără costuri suplimentare pentru călători sau pentru regiile de transport.

Aplicația oferă călătorilor o soluție sigură și rapidă de achiziționare a titlurilor de călătorie, disponibilă 24/7; plățile se fac direct în aplicație, prin intermediul cardului înrolat, fără a fi necesară deplasarea la ghișeul de bilete.

24pay pune la dispoziția regiilor de transport, în mod gratuit, o soluție complexă de gestionare și optimizare a activității de control, prin două aplicații suplimentare: aplicația 24pay Control și interfața desktop pentru generarea rapoartelor financiare și a rapoartelor de activitate.

APLICAȚIA 24PAY CONTROL PERMITE:

  • Verificarea valabilității titlurilor de călătorie prin scanarea codului QR de pe telefonul călătorului (răspuns în timp real);
  • Emiterea și încasarea de suprataxe;
  • Blocarea codurilor QR/NFC tag pentru a preveni frauda (la începerea controlului, controlorul va scana codul QR afișat în mijlocul de transport; în cazul în care călătorul va scana respectivul cod în timpul controlului, nu va putea efectua plata și va primi un mesaj prin care va fi informat dacă deține sau nu un titlu de călătorie valid).

INTERFAȚA DESKTOP OFERA ACCES LA:

  • Rapoarte de vânzări;
  • Rapoarte customizate în funcţie de interval orar şi tipul biletului de transport
  • Rapoarte de activitate a controlorilor:
    1. Număr de rute inspectate;
    2. Număr de călători verificați;
    3. Număr de contravenții constatate;
    4. Monitorizare GPS.
  • Rapoarte personalizate.

AVANTAJE PENTRU REGIILE DE TRANSPORT

  • Creșterea încasărilor prin oferirea unei variante alternative de plată, în afara programului de lucru și ariei de acoperire a chioșcurilor de bilete
  • Prevenirea călătoriilor frauduloase prin blocarea sistemului de plată
  • Rapoarte asupra numărului de servicii vândute
  • Feedback din partea călătorilor: secțiune de sugestii și reclamații
  • Fidelizarea clienților prin tarife preferențiale
  • Diminuarea costurilor și scăderea riscurilor de gestionare a numerarului
  • Monitorizarea fluxului de călători: gestionare eficientă a traficului și rutelor
  • Reducerea costurilor de mentenanţă a tehnologiei de validare a biletelor
  • Monitorizarea activității controlorilor și comunicarea eficientă a acestora cu dispeceratele
  • Posibilitatea furnizării de date demografice (categorie de utilizator, istoric tranzacții)